Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik lahko kupuje kot gost ali pa se registrira v spletno trgovino.
Ob začetku nakupa svetujemo, da se uporabnik prijavi v svoj račun. V primeru, da uporabnik nima odprtega računa v naši spletni trgovini lahko to stori s klikom na gumb »Prijavi se«, kjer opravi registracijo ali prijavo v račun. V primeru nakupovanja kot gost, si sistem zapomni samo nujno potrebne podatke, kot so ime, priimek, naslov za pošiljanje, telefon in e-poštni naslov, kar potrebujemo za komunikacijo in dobavo. Uporabnik izbira in naroča izdelke, ki so mu na voljo v
spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Ko uporabnik izbere izdelek, ki ga želi, označi količino in ga s pritiskom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« doda v nakupovalno košarico. Ko so vsi željeni izdelki dodani v košarico, lahko s klikom na gumb »KOŠARICA« odpre vsebino košarice s pregledom in možnostjo brisanja oziroma spreminjanja količine izdelkov. Ko je prepričan o nakupu, potrdi naročilo s klikom na gumb »naprej na IZBIRO NAČINA DOSTAVE«, kjer izbere način dostave. Nato
s klikom na gumb "Naprej na podatke o plačilu" izbere željen način plačila in klikne na gumb "Naprej na predogled naročila", kjer vidi svoje naročilo, lahko dopiše obvestilo. Za dokončno oddajo naročila je potrebno potrditi, da je uporabnik prebral pogoje poslovanja spletne strani in da se z njimi strinja. Naročilo potrdi s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«.
Po oddaji naročila uporabnik prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo prejeto. V njem je navedena potrditev naročila, številka naročila, način plačila, dostava, način dostave, vsi naročeni izdelki in njihove količine, ki jih je kupec naročil, ter vse informacije o odstopu od pogodbe, ter vsi kontakti in možnosti v primeru poškodbe blaga, reklamacijah ali neskladnosti naročenih izdelkov. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni
trgovini v rubriki OSEBNI PODATKI, če pa je nakup opravil kot gost, je povezava do statisa naročila dostopna iz potrditvenega e-poštnega sporočila, poslanega ob nakupu "Povezava do spletnega naročila". Ko bo naročilo pripravljeno za pošiljanje preko dostavne službe, kupcu pošljemo tudi sledilno številko pri kurirski službi, kjer lahko sledi napredku dostave.
O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-poštni na naslov: podpora@doget.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o potrdilu naročila. V primeru, da je naročilo že odposlano, lahko uporabnik od njega odstopi v skladu s pogoji, ki so navedeni v točki »8. Odstop od nakupa in vračilo blaga«, teh splošnih pogojev odstop od nakupa in vračilo blaga.