V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Vir obrazca: Obr. IOP, uradni list RS št. 139, 02.11.2022, stran 10566
Informacije za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh, od dne:
– ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto nje tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik,
– v primeru pogodbe z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno: ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga, ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik,
– v primeru pogodbe, ki je sestavljena iz več pošiljk ali kosov: ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga, ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje DOGET d.o.o., Sinja Gorica 106, 1360 Vrhnika, tel.: 01/7509-234, podpora@doget.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, elektronski pošti ali z oddajo spodnjega obrazca).
V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletni strani prodajalca www.doget.si. Če se potrošnik odloči za to možnost, podjetje (na primer po elektronski pošti) nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Če želite preklicati vaše naročilo opravljeno v naši spletni trgovni ( https://www.doget.si/ ) lahko skladno s pogoji poslovanja spletne trgovine ( www.doget.si/pogoji-poslovanja/ ) in skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPOT-1, Uradni list RS, št. 130/22) izpolnite in oddate obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe: