Pogoji poslovanja

Naj vam predstavimo splošne pogoje poslovanja z našo spletno trgovino:

1. Splošni pogoji poslovanja
2. Upravitelj spletne trgovine
3. Uporabniki spletne trgovine
4. Prijava
5. Cene in veljavnost ponudbe
6. Ažurnost podatkov
7. Naročanja
8. Odstop od nakupa in vračilo blaga
9. Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
10. Načini plačila
11. Rok dobave
12. Dostava blaga
13. Stroški dostave
14. Varnost
15. Varovanje osebnih podatkov
16. Izjemno razkritje osebnih podatkov
17. Komunikacija
18. Pritožbe
19. Avtorske pravice


1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine podjetja DOGET d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in s priporočilom GZS za elektronsko poslovanje.
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

2. Upravitelj spletne trgovine
DOGET d.o.o.
Stara cesta 10,
1370 Logatec
Tel.: 01/75-09-234
Faks.: 01/75-42-930
e-pošta: podpora@doget.si
IBAN: SI56 0510 0801 2901 768 pri ABANKA VIPA d.d.
ID za DDV.: SI29484464
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 5648033000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 1/20074/00

3. Uporabniki spletne trgovine
Uporabnik je fizična oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine. V spletno trgovino se lahko uporabnik prijavi samo kot fizična oseba. Za poslovanje s pravnimi osebami, je potrebno kontaktirati našo komercialno službo. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Podjetje Doget d.o.o. in uporabniki medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejajo s temi splošnimi pogoji poslovanja.

4. Prijava
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Pred uporabo mora obiskovalec potrditi istovetnost vnesenih podatkov tako, da izbere povezavo v e-poštnem sporočilu, ki ga je prejel avtomatično ob registraciji. Po potrditvi obiskovalec postane uporabnik z uporabniškim imenom in geslom, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom (kupcem).

5. Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

6. Ažurnost podatkov
Upravitelj oz. prodajalec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta.
Naše podjetje stremi k najvišji možni stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov, kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko upravitelju le-to sporoči na kontaktne naslove. Upravitelj tudi ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

7. Naročanje
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroča izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Ko uporabnik izbere vse izdelke, ki jih želi klikne na MOJI PODATKI, kjer vpiše potrebne podatke o plačniku, naslovu za dostavo, načinu dostave, načinu plačila in ogledu naročila z vsemi podatki o vsebini naročila, zaključi z gumbom ZAKLJUČI NAROČILO. Uporabnik lahko po tem ko izbere vse izdelke, ki jih želi klikne na IKONO KOŠARICA. Uporabnik izbere način dostave in nadaljuje z gumbom NADALJUJ NA ZAKLJUČEK NAKUPA. Nato uporabnik vnese potrebne podatke o plačniku, naslovu za dostavo, načinu dostave in načinu plačila, ter sprejme Pogoje poslovanja in zaključi z gumbom ZAKLJUČI NAKUP.
*V primeru, da je način plačila PayPal uporabnik zaključi z gumbom NADALJUJTE NA PAYPAL in potem zaključi nakup.
Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem je navedena potrditev naročila, številka naročila, način plačila, dostava, način dostave in povezava kjer so uporabniku na voljo vsi podatki o vsebini naročila. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec naročil. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki MOJI PODATKI. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-pošto naslov podpora@doget.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o potrdilu naročila.

8. Odstop od nakupa in vračilo blaga
Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga izpolni in odda obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe. Ta obrazec se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora nato v 14 dneh od prejema blago vrniti, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ki ga prejmete ob prejemu blaga. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 01/ 75 09 234. Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe se nahaja na spletnem naslovu http://www.doget.si/doget/spletna-trgovina-odstop-od-pogodbe/.
V primeru zavrnitve reklamacije, ima potrošnik po zakonu ZIsRPS pravico, da sproži izvensodno reševanje sporov. Več o tej možnosti si preberite v 18. členu teh pogojev ali na http://www.doget.si/doget/seznanitev-potrosnikov-o-izbiri-izvajalca-irps/

9. Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
Če v primerih navedenih zgoraj napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
Vse informacije glede uveljavljanja reklamacij, garancij in stvarnih napak se prosimo obrnite na nas preko e-pošte: podpora@doget.si.

V primeru zavrnitve reklamacije, ima potrošnik po zakonu ZIsRPS pravico, da sproži izvensodno reševanje sporov. Več o tej možnosti si preberite v 18. členu teh pogojev ali na http://www.doget.si/doget/seznanitev-potrosnikov-o-izbiri-izvajalca-irps/

10. Načini plačila
V spletni prodajalni ponudnik omogoča več načinov plačil:
– plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu – dostavljalcu ob prevzemu paketa izročite gotovino oz. izvršite plačilo s plačilnimi karticami če izberete dostavo Pošte Slovenije in opravite lasten prevzem,
– bančno nakazilo, pri katerem je potrebno plačilo izvršiti na naš transakcijski račun (vsi podrobni podatki se nahajajo v naročilu in v e-poštnem obvestilu o oddaji naročila) v roku 3. delovnih dni od oddaje naročila. Takoj, ko bo plačilo vidno na našem transakcijskem računu, vam bomo blago dobavili. V primeru, da plačila ne izvedete v predpisanem roku, vam bomo vaše naročilo preklicali.
– PayPal – preko vašega osebnega PayPal računa (Kaj je PayPal?)
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu v rubriki MOJI PODATKI.

11. Rok dobave
Dobavni rok začne teči ob 14. uri na dan, ko ste po elektronski pošti prejeli obvestilo o oddaji spletnega naročila. Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovne dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 8 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
Naročila, ki jih bomo dobili v soboto, nedeljo ali praznikih, bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno ponedeljek).
V  primeru bančnega nakazila bo blago odpremljeno, takoj ko prejmemo plačilo na naš transakcijski račun.
V praksi pa je postopek tak:
– DPD pakete odpremljamo vsak delovni dan ob 15. uri in zato so vsa naročila oddana po 12. uri odpremljena šele naslednji delovni dan, ki je od ponedeljka do petka
– GLS pakete odpremljamo vsak delovni dan ob 15. uri in zato so vsa naročila oddana po 12. uri odpremljena šele naslednji delovni dan, ki je od ponedeljka do petka

12. Dostava blaga
Blago, naročeno v spletni trgovini, dostavljata naša pogodbena partnerja: DPD in GLS.
Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim kontaktirajte). Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši predvsem v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam dostavijo paket tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo. Nekatere dostavne službe v Sloveniji uporabljajo storitev SLEDENJE. Če je v vašem primeru tako, vam bomo skupaj z obvestilom, da je vaše naročilo odposlano, posredovali tudi št. Paketa za sledenje in spletni naslov, kjer boste lahko sledili vašemu paketu. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.

13. Stroški dostave
Stroški dostave se obračunajo pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem naročilu nimate več nobenih dodatnih stroškov in sicer:

DPD:
Za nakupe z DDV do 29,99€ je enoten strošek pakiranja in odpošiljanja 3,99€ (z ddv)
Za nakupe z DDV nad 29,99€ pa je pakiranje in odpošiljanje naročenega blaga brezplačno.
GLS:
Za nakupe z DDV do 29,99€ je enoten strošek pakiranja in odpošiljanja 4,49€ (z ddv)
Za nakupe z DDV nad 29,99€ pa je pakiranje in odpošiljanje naročenega blaga brezplačno.

Stroški in pogoji dostave so samo za področje Slovenije.

14. Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Podjetje DOGET d.o.o. se pri tem zavezuje, da bo zaščitilo vašo zasebnost.

15. Varovanje osebnih podatkov
Podjetje DOGET d.o.o., ki upravlja spletno trgovino se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Upravitelj se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podjetje bo osebne podatke uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje upravitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji in morebitni potrditvi nakupa. Vsi podatki, ki jih uporabnik navede, so namenjeni le poslovanju upravitelja, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo. Za potrebe varnosti se k oddanemu naročilu zabeleži tudi IP naslov računalnika, od kjer je bilo naročilo oddano.

16.  Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih upravitelj zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

17. Komunikacija
Upravitelj bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik prijavil na novice in obvestila. V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta in morebitnem nakupu izdelkov, si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika z uporabnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

18. Pritožbe
Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb . V primeru težav se lahko lahko povežete telefonsko ( 01/ 75 09 234) ali po elektronski pošti (podpora@doget.si). Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo prizadevali po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZlsRPS), vas obveščamo, da iz seznama izvajalcev IRPS kot pristojnega izvajalca pri reševanju sporov, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom priznavamo:
Evropski center za reševanje sporov
Tomšičeeva 6, 1000 Ljubljana
info@ecdr.si
tel.: 08 / 205.65.90

Potrošnik pa se lahko v primeru zavrnitve reklamacije, skladno z zakonom, obrne tudi na Evropski center za reševanje sporov na spletnem naslovu https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

19. Avtorske pravice
Spletna trgovina in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali ne našteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.


Vaša spletna trgovina DOGET